Плити дорожні
Скачати прайс- Плита трамвайних колій 1П7.14.10
- Длина (L), мм.1390
- Ширина (B), мм.680
- Толщина (H), мм.100
- Вес, т.0,225
В кошик903.6 грн / шт.
- Плита трамвайних колій 1П7.14.12
- Длина (L), мм.1390
- Ширина (B), мм.680
- Толщина (H), мм.120
- Вес, т.0,28
В кошик1029.6 грн / шт.
- Плита трамвайних колій 1П14.15.10
- Длина (L), мм.1510
- Ширина (B), мм.1400
- Толщина (H), мм.100
- Вес, т.0,53
В кошик1832.4 грн / шт.
- Плита трамвайних колій 1П14.15.12
- Длина (L), мм.1510
- Ширина (B), мм.1400
- Толщина (H), мм.120
- Вес, т.0,63
В кошик1996.8 грн / шт.
- Плита покриття переїздів і портів ПЖУ 16.12.3.1.4
- Длина (L), мм.1600
- Ширина (B), мм.1230
- Толщина (H), мм.140
- Вес, т.0,687
В кошик3067.2 грн / шт.
- Плита покриття з/д проїздів ПД30.13.2
- Длина (L), мм.3000
- Ширина (B), мм.1290
- Толщина (H), мм.175
- Вес, т.1,57
В кошик6085.2 грн / шт.
- Плита покриття з/д проїздів ПД30.14.2
- Длина (L), мм.3000
- Ширина (B), мм.1380
- Толщина (H), мм.175
- Вес, т.1,57
В кошик6416.4 грн / шт.
- Плита покриття з/д проїздів ПЖПР-50
- Длина (L), мм.3000
- Ширина (B), мм.1300
- Толщина (H), мм.160
- Вес, т.1,47
В кошик4994.4 грн / шт.
- Плита покриття з/д проїздів ПЖПР-50*
- Длина (L), мм.3000
- Ширина (B), мм.600
- Толщина (H), мм.160
- Вес, т.0,65
В кошик3070.8 грн / шт.
Плити дорожні
Плити дорожні застосовуються для зведення магістралей, автобанів, а також злітних смуг аеродромів. Широко використовуються для облаштування під’їзних шляхів і тимчасових доріг. До основних властивостей плит відносяться: здатність витримувати тривале динамічне навантаження та висока зносостійкість.
Плита дорожня виготовляється з армованого залізобетону високої міцності. Цей матеріал зберігає властивості при будь-яких зовнішніх температурах. Плити аеродромні виготовляються за тією ж технологією, що і звичайні для доріг, але завдяки використанню спецбетону (В25) і попередньо напруженій поздовжній арматурі мають надзвичайну міцність.
Плити забезпечать тривалий термін служби і відмінну зносостійкість дорожнього покриття. Вони роблять дорожнє полотно більш стійким, спрощують проведення будівельних робіт і прискорюють темпи будівництва.
Різновиди продукції
Існує багато різновидів цієї продукції, яка використовується при будівництві різних об’єктів. Будівництво постійних і тимчасових автомобільних доріг, аеродромів, трамвайних ліній і залізничних переїздів. Всі ці види дорожніх плит відносяться до однієї категорії залізобетону, але застосовуються різноманітно і мають свої особливості.
- Дорожні плити (застосовують для спорудження полотна доріг під автомобільний транспорт)
- Аеродромні плити (за допомогою цих плит вистилають злітно-посадочні смуги малих і військових аеродромів, а також майданчики для спецтранспорту з потребою надзвичайно великих навантажень)
- Плити розвантажувальні (монтуються над підземними комунікаціями на проїжджій частині, щоб зняти навантаження з інженерного вузла від проїжджаючого транспорту, мають отвір для встановлення каналізаційного люка)
- Плити трамвайні (укладаються на трамвайних коліях в місцях перетину з автомобільними дорогами або пішохідними зонами)
- Плити з/д переїздів (цими плитами вистилають регульовані і нерегульовані залізничні переїзди для автомобілів)
Плити дорожні: розміри
У нашому каталозі ви можете побачити параметри плит і іншу корисну інформацію в описі товарів. Розміри дорожніх плит мають велику кількість варіацій за допомогою яких можна вирішити будь-яке будівельне завдання, побудувати дорогу будь-якої ширини і облаштувати майданчик якого завгодно розміру. Найбільший асортимент мають плити дорожнього настилу. Є продукція стандартного і нестандартного розміру. Плити дорожні 3х2, 3х1,75 і 3х1,5 м. стандартного розміру і найбільш популярні, оскільки найбільш підходять для створення доріг максимально практичних і мінімально фінансово затратних. До таких плит відносяться ПДС 3х2х0,16, 1П 30.18-30, 2П 30.18.30, ПД 2-9,5, ПД 3-23, ПД 3-16. Плити ПАГ аеродромні мають один типорозмір 6000х2000 мм і відрізняються тільки товщиною. ПАГ-14 має товщину 140 мм. ПАГ-18 – 180 мм і ПАГ-22 – 220 мм. Плити міжпуття виготовляються тільки стандартних розмірів, і розраховані на міжрейкову відстань залізничних доріг, яка становить 1520 мм. Плити дорожні з отвором під люк представлені в двох варіантах ПД-6 і ПД-10. Ці плити призначені для перекриття каналізаційних колодязів діаметром від 1 до 2 м. При виборі особливу увагу варто звернути на товщину дорожніх плит, оскільки головним чином від цього залежить здатність їх витримувати динамічні навантаження, а відповідно і довговічність дороги.
Технологічна документація
Як і вся залізобетонна продукція, будь-яка плита дорожня залізобетонна виготовляється згідно із затвердженою, технічною документацією. У ній вказані всі технічні параметри і властивості продукції, що випускається, а також характеристики сировини. У ГОСТ і серіях обов’язково прописані спосіб виробництва, методи контролю якості, нюанси складування і транспортування плит. Будь-яка плита аеродромна і дорожня випускається при суворому дотриманні всіх вище перерахованих пунктів техдокументації. В описі кожного товару на нашому сайті, будь хто бажаючий може ознайомитися, з виробничою документацією. Це перелік ГОСТів та Серій: Серія 3.503-17 вип.1, ГОСТ 25912.0-91, ГОСТ 21924.2-84, Серія 3.503.1-91 вип.1, Серія 3.900.1-14 вип.1, ГОСТ 19231.0-83. Дані стандарти розроблені і затверджені відповідними організаціями держстандарту СРСР і України, а також заводами виробниками, які виробляють бетонні дорожні плити по власній розробці, згідно ТУ і робочих креслень.
Маркування
Маркування вказує на конфігурацію виробу, його фізичні властивості і особливості застосування. Наноситься на бічні, поздовжні або поперечні межі виробу. Крім самої марки, на плиті повинні бути присутніми штамп ВТК і дата виготовлення.
Повний приклад маркування може виглядати наступним чином: 2П 30.18.30 і позначає, що це плита з наступними характеристиками:
2 – плита для тимчасового покриття (застосовується для тимчасових доріг, і може виготовлятися без спеціальних скоб для зварювання плит між собою)
П – плита дорожня прямокутної форми
30 – довжина виробу в дециметрах, (3000 мм)
18 – ширина плити в дециметрах закруглена до більшого значення (1750 мм)
30 – повинна витримувати навантаження транспорту вагою 30 тонн
Варто відзначити, що дана система маркування застосовується не до всіх плит дорожнього типу, а тільки до самих популярних, які випускаються по ГОСТ 21924.2-84. У всіх інших плит своє розтлумачення маркування, яке прописане в нормативних документах на продукцію. Більш детально з цією інформацією можна ознайомитися в детальному описі кожної дорожньої плити, на нашому сайті.
Виробництво дорожніх плит
Дорожні плити виробляють методом вібропресування в спеціальних металевих формах. В очищену металеву форму кладеться просторовий каркас, який заливається важким бетоном. Використовувані марки бетону можуть бути різними, в залежності від виду плити, але не менше ніж М-350. Після цього форма поміщається на вібростіл, де проходить процес віброусадки бетону. Таким способом бетонній суміші надається додаткова щільність, для перешкоджання появі мікротріщин і пор. Плити дорожні попередньо напружені виготовляють практично за такою ж схемою, як і плити з ненапружуваною арматурою. Відмінність в тому, що додатково в плиті здійснюються випуски поздовжньої арматури, які нагрівають за допомогою електро напруги. Після цього плита здатна витримувати на багато більші навантаження. При виробництві дорожніх плит дуже важливим є процес пропарювання виробів, це допомагає плиті швидко набрати потрібну міцність і жорсткість. Плити дорожні та аеродромні повинні виготовлятися, суворо дотримуючись технологічної документації і креслень прописаних в ній. Якщо не дотримуватися технології виробництва і рецептури приготування сировини, результати згодом можуть бути плачевними. Це може привести до швидкого руйнування дорожнього полотна і виставлення претензій з боку замовника постачальнику продукції. Заміна продукції може понести великі фінансові витрати. Тому, як правило, серйозні і поважаючі себе постачальники ретельно стежать за якістю продукції, що поставляється і знають всі підводні камені в даному аспекті питання. Досвід ТОБІ БУД становить понад 12 років, а залізобетонна продукція, що поставляється нашим підприємством, найвищої якості і повністю відповідає стандартам, а іноді і перевершує їх.
Складування та доставка
Складування і доставка дорожніх плит повинні здійснюватися за всіма нормами безпеки, та можливістю виникнення механічних пошкоджень. Складування на виробництві повинно проводитися в горизонтальному положенні штабелями, не більше двох метрів у висоту. Транспортування штабелями не більше п’яти плит в висоту. Особливу увагу потрібно приділяти закріпленню товару на кузові автомобіля або вагона, в разі транспортування плит залізничним транспортом. Плити повинні бути закріплені таким чином, щоб виключити зміщення продукції. Коли плити для зберігання укладаються на пухкі або просідаючі грунти, що часто зустрічається на будівельних майданчиках, потрібно ретельно підготувати основу під нижню плиту штабеля. Розмір нижніх дерев’яних підкладок повинен забезпечити виключення повного просідання в грунт і контакту плити з землею.
Купити плити дорожні
У нас ви можете придбати плити дорожні, ціна яких цілком розумна, а якість повністю відповідає ГОСТу, Серії, ТУ. У нас так само можливо замовити плити дорожні б/в, застосування яких доцільне для забезпечення під’їзних шляхів на будівельні майданчики під час будівництва. Є можливість купити аеродромні плити, які повністю відповідають ГОСТ 25912.0-91 і виготовлені за технологією попереднього напруження. Плити аеродромні дорожнього типу непогана альтернатива аеродромних плит, в разі непотрібності понад навантажень з можливістю заощадити. Купуйте у нас дорожні вироби. З ними дороги збережуть свої властивості надовго!